Vi ringer för att följa upp
2019-02-25: Från och med idag kommer vi att genomföra ett arbete för att kvalitetssäkra och följa upp våra leveranser av förbrukningshjälpmedel.
Vår undersökning kommer pågå till och med mars 2019. Genom telefonsamtal till vissa patienter kommer vi följa upp leveranser som inte hämtats ut från utlämningsställe under januari samt akuta leveranser som genomförs under mars.
Syftet med undersökningen
Vårt mål för verksamheten Förbrukningshjälpmedel i hemmet är att rätt hjälpmedel ska levereras till rätt person, på rätt plats och i rätt tid.
Syftet med undersökningen är att vi ska ta lärdom och se om vi kan förändra något i vårt arbetssätt så vi kan ge bättre service och säkra att du som patient får dina hjälpmedel.
Vem ringer och till vem
Utsedda medarbetare från vår kundtjänst kommer ringa den person som står namngiven med telefonnummer på ett visst uttag.
Vi ringer från hemligt eller dolt nummer.
Senaste nyheterna
- Tidigare driftstörning hos 1177 avhjälpt
- Tidigare driftstörning hos 1177 avhjälpt
- Återkallelse av produkt
- Säkerhetsmeddelande Medronic
- Leveranser inför jul och nyår
- Säkerhetsmeddelande Medtronic
- Nytt sätt att beställa inkontinensprodukter
- Vårens förskrivarutbildningar är här
- Anmäl dig till höstens förskrivarutbildningar
- Nu kan du få dina fakturor från Hjälpmedelsverksamheterna via Kivra